Staňte se fanoušky Výběr Reality na Facebook.com
Energetické štítky budov

Můj výběr

Jméno

Heslo

Registrovat Zapomenuté heslo


Od ledna 2013 se mění odevzdávání a placení daně z nemovitostí. Jak?

Zpět na seznam článků


Administrativní zátěž pro nové majitele nemovitostí by měla být od příštího roku menší. Počítá s tím alespoň nový zákon o Finanční správě České republiky.

V případě, že máte ať už jako fyzická osoba, nebo právnická osoba více nemovitostí, nově bude stačit vyplnit a podat jen jedno daňové přiznání za všechny nemovitosti nacházející se na území jednoho kraje.

„Správu daně z nemovitostí bude od příštího roku vykonávat 14 finančních úřadů se sídly v krajských městech a v hlavním městě Praze, a to prostřednictvím svých územních pracovišť. Krajská územní působnost finančních úřadů umožňuje sloučení daňových povinností za jednotlivé nemovitosti, které dosud spravovaly různé finanční úřady v jednom kraji, do jediné,“ uvedla ke změně Petra Homolová, tisková mluvčí Generálního finančního ředitelství.

Zdroj: http://probyznysinfo.ihned.cz